သံုးရလြယ္ကူေစသည့္ Link မ်ား

logo-print
ေနာက္ဆုံးရသတင္း

Wall Street Journal သတင္းေထာက္ ၃ ဦး သတင္းယူခြင္႔ တ႐ုတ္ပိတ္ပင္


တရုတ္အစိုးရက အေမရိကန္ အေျခစိုက္ Wall Street Journal သတင္းစာက သတင္းေထာက္ ၃ ဦးကို သတင္းယူခြင့္လုိင္စင္ ရုပ္သိမ္းလိုက္ ပါတယ္။ တရုတ္အစိုးရ အျမင္အရ သူတို႔ ေရးတဲ့ အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ သတင္းေခါင္းႀကီးေတြဟာ လူမ်ိဳးေရး ခြဲျခားမႈ ဆန္တာေၾကာင့္လို႔ ဆိုပါတယ္။

တရုတ္ႏိုင္ငံျခားေရး ၀န္ၾကီးဌာနေျပာခြင့္ရ Geng Shuang က ဗုဒၶဟူးေန႔က ေဘဂ်င္းျမိဳ႕မွာ သတင္းေထာက္ ေတြကို ေျပာၾကားရာမွာ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၃ ရက္ေန႔က ေရးသားေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ China is the Real Sick Man of Asia. တရုတ္ႏုိင္ငံဟာ အာရွတိုက္ရဲ႕ တကယ့္လူနာပဲ ဆိုတဲ့ အယ္ဒီတာ႔ အာေဘာ္နဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး Wall Street Journal သတင္းစာက မေတာင္းပန္္ တာေၾကာင့္လို႔ ဆိုပါတယ္။
အေမရိကန္သုေတသီ Walter Russell Mead ေရးသားတဲ့ အဲဒီ အယ္ဒီတာ့ အာေဘာ္မွာ Coronavirus ကိစ ၥတရုတ္တို႔ ကိုင္တြယ္ပုံကို ေ၀ဖန္ ေရးသားထားတာပါ။ Sick Man of Asia ဆိုတဲ့ စကားရပ္ဟာ သမိုင္းအရ တရုတ္လူမ်ိဳးေတြကို ပုံေသကားခ်ပ္ ၾကည့္ျမင္ ႏွိမ္ခ် ေျပာဆိုရာမွာ သုံးခဲ့တာျဖစ္ျပီး အနာေရာဂါထူေျပာမႈနဲ႔ မသန္႔ရွင္းမႈ အျဖစ္ သံုးစြဲခဲ႔တာ ျဖစ္ပါတယ္။

Wall Street Journal က လိုင္စင္ရုပ္သိမ္းခံရတဲ့ သတင္းေထာက္ ၃ ဦး နာမည္ကို ထုတ္ျပန္ခဲ့ရာမွာ အေမရိကန္ ႏုိင္ငံသား ၂ ဦးျဖစ္တဲ့ တရုတ္ ဗ်ဴရုိ ဒုတိယ အၾကီးအကဲ Josh Chin၊ သတင္းေထာက္ Chao Deng နဲ႔ ၾသစေၾတးလ်ႏုိင္ငံသား သတင္းေထာက္ Philip Wen တို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ သူတို႔အားလုံး ၅ ရက္အတြင္း တရုတ္ႏုိင္ငံက ထြက္ခြာရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
တရုတ္အစိုးရရဲ႕ လုပ္ရပ္ကို အေမရိကန္ ႏုိ္င္ငံျခားေရး ၀န္ၾကီးဌာနက ျပစ္တင္ ရွဳတ္ခ်ခဲ့ရာမွာ ရင့္က်က္ျပီး တာ၀န္ရွိတဲ့ ႏုိင္ငံေတြဟာ အခ်က္အလက္နဲ႔ အယူအဆေတြကို တင္ျပေလ့ရွိတဲ့ လြတ္လပ္တဲ့ မီဒီယာကို သေဘာေပါက္ နားလည္ၾကေၾကာင္း၊ ခ်က္က်က် ျပန္လည္ ေျပာၾကားတာသာ မွန္ကန္တဲ့ တုန္႔ျပန္မွဳ ျဖစ္တယ္လို႔ အေမရိကန္ ႏုိင္ငံျခားေရး၀န္ၾကီး Mike Pompeo က ေျပာပါတယ္။
ျပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္တုန္းကလည္း Wall Street Journal သတင္းေထာက္ျဖစ္သူ Chun Han Wong တရုတ္သမၼတ ရွီက်င္းဖ်င္ရဲ႕ ေဆြမ်ိဳး တဦး အေၾကာင္း ေရးသားခဲ့တာေၾကာင့္ တိုင္းျပည္က ႏွင္ထုတ္ခံခဲ့ရဖူးပါတယ္။

တိုက္႐ိုက္ လင့္ခ္

(Unicode)

Wall Street Journal သတင်းထောက် ၃ ဦး သတင်းယူခွင့် တရုတ်ပိတ်ပင်

တရုတ်အစိုးရက အမေရိကန် အခြေစိုက် Wall Street Journal သတင်းစာက သတင်းထောက် ၃ ဦးကို သတင်းယူခွင့်လိုင်စင် ရုပ်သိမ်းလိုက် ပါတယ်။ တရုတ်အစိုးရ အမြင်အရ သူတို့ ရေးတဲ့ အယ်ဒီတာ့အာဘော် သတင်းခေါင်းကြီးတွေဟာ လူမျိုးရေး ခွဲခြားမှု ဆန်တာကြောင့်လို့ ဆိုပါတယ်။

တရုတ်နိုင်ငံခြားရေး ဝန်ကြီးဌာနပြောခွင့်ရ Geng Shuang က ဗုဒ္ဓဟူးနေ့က ဘေဂျင်းမြို့မှာ သတင်းထောက် တွေကို ပြောကြားရာမှာ ဖေဖော်ဝါရီလ ၃ ရက်နေ့က ရေးသားဖော်ပြခဲ့တဲ့ China is the Real Sick Man of Asia. တရုတ်နိုင်ငံဟာ အာရှတိုက်ရဲ့ တကယ့်လူနာပဲ ဆိုတဲ့ အယ်ဒီတာ့ အာဘော်နဲ့ ပတ်သတ်ပြီး Wall Street Journal သတင်းစာက မတောင်းပန် တာကြောင့်လို့ ဆိုပါတယ်။

အမေရိကန်သုတေသီ Walter Russell Mead ရေးသားတဲ့ အဲဒီ အယ်ဒီတာ့ အာဘော်မှာ Coronavirus ကိစ ္စတရုတ်တို့ ကိုင်တွယ်ပုံကို ဝေဖန် ရေးသားထားတာပါ။ Sick Man of Asia ဆိုတဲ့ စကားရပ်ဟာ သမိုင်းအရ တရုတ်လူမျိုးတွေကို ပုံသေကားချပ် ကြည့်မြင် နှိမ်ချ ပြောဆိုရာမှာ သုံးခဲ့တာဖြစ်ပြီး အနာရောဂါထူပြောမှုနဲ့ မသန့်ရှင်းမှု အဖြစ် သုံးစွဲခဲ့တာ ဖြစ်ပါတယ်။

Wall Street Journal က လိုင်စင်ရုပ်သိမ်းခံရတဲ့ သတင်းထောက် ၃ ဦး နာမည်ကို ထုတ်ပြန်ခဲ့ရာမှာ အမေရိကန် နိုင်ငံသား ၂ ဦးဖြစ်တဲ့ တရုတ် ဗျူရို ဒုတိယ အကြီးအကဲ Josh Chin၊ သတင်းထောက် Chao Deng နဲ့ သြစတြေးလျနိုင်ငံသား သတင်းထောက် Philip Wen တို့ ဖြစ်ပါတယ်။ သူတို့အားလုံး ၅ ရက်အတွင်း တရုတ်နိုင်ငံက ထွက်ခွာရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

တရုတ်အစိုးရရဲ့ လုပ်ရပ်ကို အမေရိကန် နိုင်ငံခြားရေး ဝန်ကြီးဌာနက ပြစ်တင် ရှုတ်ချခဲ့ရာမှာ ရင့်ကျက်ပြီး တာဝန်ရှိတဲ့ နိုင်ငံတွေဟာ အချက်အလက်နဲ့ အယူအဆတွေကို တင်ပြလေ့ရှိတဲ့ လွတ်လပ်တဲ့ မီဒီယာကို သဘောပေါက် နားလည်ကြကြောင်း၊ ချက်ကျကျ ပြန်လည် ပြောကြားတာသာ မှန်ကန်တဲ့ တုန့်ပြန်မှု ဖြစ်တယ်လို့ အမေရိကန် နိုင်ငံခြားရေးဝန်ကြီး Mike Pompeo က ပြောပါတယ်။
ပြီးခဲ့တဲ့ နှစ်တုန်းကလည်း Wall Street Journal သတင်းထောက်ဖြစ်သူ Chun Han Wong တရုတ်သမ္မတ ရှီကျင်းဖျင်ရဲ့ ဆွေမျိုး တဦး အကြောင်း ရေးသားခဲ့တာကြောင့် တိုင်းပြည်က နှင်ထုတ်ခံခဲ့ရဖူးပါတယ်။

XS
SM
MD
LG